bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

Ibland är man bara unik!

Kategori: Allmänt tjafs

Jag är en ganska underlig figur. Det ska inte sopas under mattan. Så här är en lista över några saker som beskriver mig, mitt liv och några saker som är/ inte är helt uppenbara.

1.  Ibland älskar jag att vara barnslig.

2.  Jag föredrar djupa diskussioner framför ”vardagssnack”.

3.  Cola, Fanta, Sprite osv. är inte något jag vanligtvis köper, vatten är godare!

4.  En gång i tiden var jag någon typ av emo (ja, det finns bildbevis).

5.  Min favoritkändis/ -artist är Slash (Första gitarristen i Guns N’ Roses)

6.  När jag såg Mumford and Sons på Peace and Love 2012 grät jag.

7.  Jag är 50 % finsk, från mammas sida.

8.  Inför The Hobbit har jag en riktig stor ”nerd boner”.

9.  Jag plattar håret nästan varje dag.

10.  60% of the time, it works every time!

11.  I år har jag läst fler än 30 böcker.

12.  IPhone’s tekniska specifikation berör mig inte, jag trivs bara med min telefon!

13.  Att bli avbruten när jag pratar är något av det värsta jag vet och gör mig ibland oerhört frustrerad.

14.  Kryddstarka Ramen-nudlar är nog den ”maträtt” som jag ätit mest under det senast året.

15.  Det är skönt att vara singel. Det är någonting jag trivs väldigt bra som.

16.  Jag önskar att någon kunde ligga och värma min säng så att den alltid är varm när jag ska lägga mig i den.

17.  När jag pratar om könsorgan säger jag ytterst sällan något annat är snopp, penis eller vagina.

18.  När jag är stressad presterar jag som bäst inom i princip allt.

19.  Jobbiga saker brukar ofta bli uppskjutna.

20.  Att beskriva egna känslor i ord är riktigt jobbigt för mig ibland.

21.  Jag kallar oftast min pappa för ”Gamle man” när jag pratar med honom.

22.  Det är skönt att arbeta med kroppen, trots det händer det sällan om jag inte är motiverad.

23.  Jag skriver/ håller logg över många aspekter av mitt liv (b.la. läs- & skrivhastighet, tandborstning, sömn, träning, alkoholkonsumtion ).

24.  Om jag hade fler vänner i Göteborg hade jag definitivt gått ut på krogen oftare.

25.   Känslor är enligt min erfarenhet och min kunskap irrationella. Jag försöker därför inte klandra mig själv eller någon annan för känner.

26.  Mitt skägg är jobbigt och jag önskar att man kunde ha tredagarsstubb hela livet.

27.  Jag har rökt i nästan 7 år (om jag minns rätt). Det resulterar i att jag under dessa år inhalerat ungefär 25550 cigaretter, vilket är cirka 1278 paket.

28.  Jag gillar att testa gränser och irritera människor ibland. Det är en utav (jag tänker inte säga den andra) anledningarna till att denna lista inte fick 30 punkter.

Kommentarer

  • sofiastarstrukk.blogg.se säger:

    jag tycker inte att något var annorlunda mot någon annan! tyvärr

    Svar: Det sägs att man lär sig någonting nytt varje dag, synd att detta inte kunde vara det för dig. Som tur är kommer det fler dagar med fler möjligheter att lära sig av och/ eller om mig!
    Benjamin Ytterström

    2012-12-09 | 21:38:15
    Bloggadress: http://sofiastarstrukk.blogg.se/
  • Din Käre Vän Anton säger:

    Jag gillade inlägget iallafall Benjamin!

    Svar: Det var roligt att höra! :)
    Benjamin Ytterström

    2012-12-10 | 19:35:19
  • Kluck säger:

    Fan, skriv två punkter till!! fett störande :P :D

    Svar: Haha :P
    Benjamin Ytterström

    2012-12-18 | 10:42:02
    Bloggadress: http://itskluckdesign.weebly.com

Kommentera inlägget här: