bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

Kan veckor springa?

Kategori: Allmänt

Ja veckan har verkligen sprungit iväg. Det har blivit väldigt sena dagar och tidiga uppgångar för att hinna i tid till VFU-platsen.

Denna vecka har jag:
Avslutat praktiken.
Börjat skriva examinationsrapporten.
Börjat följa St
rong Lifts träningsprogram igen.
Äntligen gjort en mall för "papers".
Ändrat om i inställningar i Office 2010 för att de ska bli bekväma och underlätta mitt arbete.
Fått sova 9,5 timmar en natt.
Vaknat och trott att jag rökt metamfetamin och tappat tänder.
Lyckats få till en bra kombination av frukt, proteinpulver och mjölk för att göra en vettig smoothie.
Fyllt i tre papper med resegaranti som ska skickas till Västtrafik.
Påbörjat finslipandet av mitt CV.

Förra veckan passade jag även på att springa förbi apoteket och köpa mig en flaska absolut torr, vilket jag planerat sedan urminnes tider. Jag ger den 9/10. Anledningen till att den inte får full pott är att att den kan svida och kännas obehagligde de första två timmarna efter man applicerat den. Med tanke på att den verkar antiperspirerande och fungerar utmärkt i cirka en vecka tycker jag absolut att det är värt det. Jag rekommenderar den verkligen!

Rökri en månad idag också!

Kbry

Kommentarer


Kommentera inlägget här: