bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

Intensiv vecka

Kategori: Student

Eftersom att det är sista veckan (inofficiellt) för oss i F-3 så är det ganska mycket att läsa ikapp om man inte vill läsa massor på skrivtiden för examensuppgiften. Så jag har försökt att få in så mycket förståelse och kunskap jag klarar av under "ledigheten" efter lektionstid. Sedan i söndags har jag i alla fall klämt in sex timmar, mist. Go me.

 Tänkte att jag senast på söndag skulle skriva ett längre inlägg om vardagsinlärning och hur skolor i olika försök medvetet/ omedvetet använt sig av olika inlärningstekniker som kännetecknar den typen av inlärning. Detta för att de inlärningsteknikerna normalt sett inte brukar förekomma.

Nu är det dags att ta boken ur knät och plöja vidare. Peace!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: