bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

One day until D-day

Kategori: VFU

På fredag smäller det… Tre lektioner i rad, två uppgifter/lektion och det finns egentligen bara mig och Malin att tacka för det. Är lite nervös, dock är det snarare på grund av att jag har väldigt höga förväntningar på mig själv, än någonting annat. Det blir inte mer än vad det blir, så det är ingen mening att jaga upp sig för det. Jag litar på vår planering och tror att eleverna ska tycka det är kul att göra lite nytt tillsammans med deras nyss påbörjade rymdtema. Håll tummarna för mig, tack!

Fortfarande inte rökt på länge, man skulle kunna säga att jag har slutat. Förhoppningsvis kan jag göra det utan att vara klyschig och börja igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: