bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

Produktiv söndag

Kategori: Allmänt

Hållt igång hela hela dagen idag och fått mycket avkryssat ifrån min att göra-lista. Gjort allt möjligt här hemma. Diskberget är borta, hyllor nedplockade, bänkar torkade, gloven damsugna och blommor vattnade. Detta har givetvis genomförts till härlig musik av bl.a. Queen, Mumford & Sons och Guns N' Roses. Fönster och balkongdörr har varit på vid gavel hela dagen på grund av det underbara värdet (har haft cirka 10 grader på framsidan). I skrivande stund sitter jag gömd bakom datorskärmens skugga med solen nästan i ögonen. Skulle nog ge dagen 5/5 toasters faktiskt.
 
Trots allt detta är det inte ännu vilostund för min del.Tänkte att jag skulle passa på att göra mat till de kommande dagarna och sedan gå ned till gymmet med Hannes och pumpa lite.
 
Hoppas alla får/ har haft en minst lika underbar dag idag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: