bkbenka.blogg.se

En blogg om allt ifrån politik, skolan och livets stora frågor, till min vardag och dess mysterier!

Min önskelista

Kategori: Jul

Hej tomten!

Jag har varit snäll hela året och ätit upp alla grönsaker när jag har ätit mat. När mamma har sagt till mig har jag lyssnat och mitt rum är städat. Du får kolla om du vill! Jag vet att det heter önskelista och att man ska säga vad man vill ha, men en tant sa till mig att man inte skulle säga sin önskning högt så jag vet inte vad jag ska göra. Om jag låtsas att jag önskar mig lite saker så kanske du ser att jag vill ha någonting men att jag inte har sagt de rätta sakerna högt. Det blir nog bäst så!

I julklapp önskar jag mig:
• Kol
• Grönsaker
• En lillebror
• En pyjamas

Får jag inte detta så vet jag inte vad som kommer hända. God Jul och hoppas du inte krockar med ett flygplan när du lämnar alla paket!

Benjamin Linus Emanuel Ytterström

Ps. Om du inte visste att jag hade flyttat kan du bara lämna paketen hos min mamma eller mormor för jag ska träffa dem på julafton i alla fall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: